20120215

"i love all of you"

aşık olmakla ilgili muazzam bir anlaşılmazlık var.

aşık olmak, aşık olunanı zerre kadar alakadar eden bir durum değil ki; nedir bu korku, telaş? nedir bu ha-va 1500 kafalar?

bir sakin olun.
madem aşık oldunuz, unuttuğunuz kendinizin, salgıladığınız kimyasalların tadını çıkarın...

sözlük'te yine uçuşuyor post-valentine's day entry'leri..
zaten iyice saçmalamış yazar kitlesi da bilmukabele gaza gelmiş.
"sahip olmayı istemeden aşık olmak ve kendin olmak" diye kabız bir başlık açılmış.
kafadaki hazımsızlığa gel.

korkmayın arkadaşlar.
aşık olmayı seçmezsiniz. aşık olmayı -aslında- isteyemezsiniz.
olursunuz sadece ve tadını çıkarırsınız.
kimse kimsenin değil; kim kime sahip oluyor?
önce o güzel kafalarınıza sahip olun, gerisi çok kolay zaten...

hareket iyidir.
hareket edin, konuşun.
konuştuğunuz anlaşılmıyorsa, konuşmayın.
net.

bazı konular o kadar karmaşık olmayabiliyor, gerçekten.

2 yorum:

Sophie dedi ki...

maybe someone wants to look her beautiful green eyes!..you know the rest of it :)

slngln dedi ki...

hee.. nedir yani? :)