20111006

dreamlog-*bilmemkaç*

beton bir zeminden fışkıran incir ağacı dallarının arasında, otomobil pedalları var.
bu, aslında bir okul servisiymiş ve benim o aracı kullanmam gerekiyormuş.
aracın hiçbir şekilde dış kabuğu veya iskeleti yok. sadece pedallar var.
ayrıca pedallar boyumu çok aşıyor ve ben bir bar taburesi rica ediyorum onlara erişip, aracı kullanabilmek için.
beni bekleyen birileri ve onları yetiştirmem gereken yerler varmış.
evde bir bar taburesi olduğunu hatırlıyorum ama "onu gidip kim alacak?" diye düşünüyorum. "hem, üzerinde kediden kurtarmak için arka odaya sakladığım fujer duruyor" diyorum. "onu alamam."


sıkıntısız, sıkışmadan, sakin sakin bir hayat sürdürmek mümkün mü?
bugün değilse, ne zaman?

2 yorum:

SELEN GULUN dedi ki...

ay ben ustume alindim bunu =) gik! sakin bana yetisiyo olma...
araba kullan(ama)mak da ne tipik bir durumdur ruyalarda.nasil calisacagini dahi bilmedigim cesit cesit arac (bulus) kullanmam gerekiyor bazen benim de... bazen calmayi bilmedigim enstrumanlar calmam gerekiyor konserlerde. o da cok fena! =)

Sophie dedi ki...

avatar fotosundaki bu ''kedi ağzı'' yok mu,nasıl güzel bir ağız.ele avuca sığmaz insan öper öyle kediyi. :)