20110926

farewell f*ckin facebook

facebook hesabımı aylar evvel dondurmuştum.
dondurma işleminin bir boka yaramadığına ikna olduktan sonra, onu tamamen silebilmek için daha önce önerilen bir yöntemi uyguladım ve facebook hesabımdan artık tamamen kurtuldum.

hesabı silmek için sayfaya yeniden giriş yapmam gerekti.
uzun zamandır benden ses çıkmadığını bilen ve bu 'giriş'ime sevinen facebook, aynı şekilde bana girişti ve şahsımı konfetilerle karşıladı.

eski sevgilimin, bir zamanlar bir barlar-sokağı-kızı ile yaşadığı, tek gecelik birlikteliğinden olma pseudo-arkadaşlığı ve kendisiyle gezindiği kadıköy sokaklarında birbirlerini taglemiş oldukları yağdı başımdan aşağı. leş kadınlar, leş adamlar ve eş değer ilişkileri, üzücü neticeler, heyecanı sönük gözler, sığındıkları saçma sapan filmler ve replikleri...

sonra, evlenen 'arkadaş'larımın yeni soyadları, düğün fotoğrafları, birbirlerine yazdıkları övgü dolu yorumları görünce göz yaşlarına boğulmamı ve "yeaaa beni neden kimse taglemiyor yeaa! aaa doğru, ben hesabımı dondurmuştuuuuum!" diye ağlamamı bekleyen facebook'a bir demet orta parmak gönderdim. afiyetle yedi.

güzel şeyler de vardı elbet. konser haberleri, davetiyeleri...
ama o bilgilere hali hazırda görüştüğüm, konseri çalacak müzisyenler vasıtasıyla da ulaşabiliyorum.


insanların, sırf bu internet sitelerindeki olayların bizzat içinde olmak, içinde olamadıklarını takip etmek, bu konular hakkında bir şeyler söylemek, aynı şekilde başka insanların söylediklerinin üzerine yine bir şeyler söylemek için yırtınıyor olduklarını düşünmek bile beni yoruyordu. gördüm ki, hala yoruyor ve yoracak.

3.5. veya 173408137. şahıslara nerede, kimle, neler olduğunu bildirmenin gereksizliği ve abesliği ile ilgili hala uyanamayan tüm insanlığa selam ediyor, bu magazin maksatlı hallerden, kendilerine sinir krizi yaşattıran ve yaşattıracak olan ama yine de bir taraflarını tatlı tatlı kaşındıran bu illetten kurtulmalarını, kurtulmak şöyle dursun bunun içinde yüzmekten çok hoşlananların da beter olmalarını diliyorum.


p.s:
"o diil de, fotoda tashhh gbsn fstk. kib. mck."

Hiç yorum yok: