20110603

Kurban'ın son albümünün ilk parçasını ilk dinlediğimde, söylenen ilk söz "hayır"ı "higher" anlamış ve şapa oturmuştum.
umut gökçen'e ayrıca selam ederim -hiçbir bağlantısı kalmamış olsa da, doğal olarak aklıma ilk onun adı geliyor- ama kim bilir şimdi Amerika'nın hangi köşesinde, neler yapmakta ve acaba beni hatırlar mı ki??

misafir diye bir parça yapmışlar.
sözleri şöyle:

"'çok eski bir dostuyum'
diyen bir adam,
gün gelir, kapımı çalarsa
benim için 'öldü' deyin

güzel yüzlü
sert bakışlı
zor bir kadın
derse 'geldim anılarla'
'seni çoktan gömdü' deyin

eskiden büyük bir kapı vardı
şimdi duvar olan yerde
artık ben insana
dost değilim

gelse son misafir
misafirim azrail
can dolaştı, döndü geldiği yere
bir durakta indi, vardı evine
anladı o an hayat bir gezidir
can emanet, ruh misafir"


şuradan
dinleyebilirsiniz.

böyle şeyler dinleyince insan, -kendi lisanından bir iç boşalması, şiddetli duyguların şiddetle belirtilmesi gibi- kendini iyi hissediyor.

1 yorum:

zönkiye dedi ki...

http://birizm.blogspot.com/p/friend-in-need-is-friend-indeed.html

(biri)