20110209

bahara giriş yapmış bir koku var havada.
insan korkuyor.
düzlükler ve yamaçlarda cesur papatyalar var, yine korkutucu.
badem ağaçları şımarıktır, hemen açıverir 2 gün güneş görünce. o da öyle.

dün ali geldi. gitar çaldı, yeni yazdıklarını söyledi.
güzeldi.
ali müzik yapsındı. masa başı ona göre değildi.
kravat da dahil.
kalbi kırık ali'nin hala da, güzel şeyler gelir başına onun. güzel adam. "herkes mutlu olsun." değil mi?

ben de mutlu olmaya başlıyorum olan bitenle ilgili, "eyvah!" deyip geçenlere değil de geleceklere şaşırıyorum. selen sezdi onu, hehehe!

erim baba oldu. güzel kokulu bir oğlu oldu.
evde 3 olunca, sihirli bir şeyler oluyor. muş. diyorlar. onlar. ben bilmez..

cuma'yı çekiyorum hala, ip ve heyecan bol.
siz de, bu cuma akşamı borusan müzik evi'nde olursanız 21.30'da, mutlu olursunuz gibi bir his var içimde..


"büyüttüğüm balıklar yıldız olaydı
gönlümüze yıldızlar dolmaz olaydı..
eyvah.."

1 yorum:

SELEN GULUN dedi ki...

alirim kokusunu hoop diye =) iyi bi sey iyi...

ay cuma'ya az kaldi! pufff .. di mi ama?