20130127

niye?

zaten her şeyin bu kadar yüksekten uçuyor olmasının altında bir de bit yeniği olmasaydı, şaşardım...

hiç gereği yoktu bu bilginin, hiç gereği yoktu bu dönemde bilmemin...
ama "her şeyin bir zamanı var", değil mi kum saati?
sen değil miydin bana öyle söyleyen?
niye şimdi?
niye en başında değil?

dürüstlük, karşındaki insanla arandaki en -hatta tek- kuvvetli bağ sandığın anda zedelendiğinde, hiçbir şeyin güzelliği, özelliği kalmıyor.
niye dürüst olmak bu kadar zor geliyor?

kırık kalp, kendisini tamir etmeye yeltenmiş ellerde bir kez daha kırılıyor.
peki ya kafa?
hangi birini geri çevirecek düşündüklerinin, saydıkları ve sevdiklerinin?
haydi 'geri-sa(y/r)dık' diyelim, peki bir 'geri-sev' tuşu var mı?

bu arada; corpus!
bana bir takım sinyaller vermeye çalışıyorsun, ben de seni üzmemeye çalışıyorum ama ne kadar yorgunum bilemezsin..
beni affet.

gerçi sorabilirsin de bana, tabii; "niye?" diye...

ben de "hiç anlamadım ki, niye..."


Hiç yorum yok: