20101007

a x 5

clone wars! hayır hayır, klon şart. ben 5 dedim ama halkın tepkisiyle 10'a çıkarttık gerekli sayıyı.
ayşe x 10 yakında hizmete de girer. süper. aslının da, 20 yaş dişini çektirmesi için bir doktora götürülmesi lazım tabii...

yağmurlu, tipik bir pistanbul günü bugün. rüzgarlı, nemli ve son derece ıslak. caddebostan barlar sokağı'nın daha yaz aylarında hallaç pamuğu gibi atılmaya başlanmış kaldırım taşları ve asfaltın yerinde artık toprak zemin ve üzerinde moloz yığınları var. ne yapıyorlar buraya, bilemedim. nasıl bir tasarım düşünüyorlar? maksat güzelleştirerek değiştirmek ise, güzel halini görmek istemiyorum artık; iştahım kaçtı. keza, bostancı meydan, minibüslerin kalktığı sokak ve ali nihat tarlan caddesi de aynı şekilde kaldırım mühendisliğine boyun eğmiş. yazık. sene 2010, hatta neredeyse 2011, boş işler ve boş inançların ekseninde yuvarlanıyoruz.

şaka maka bu 20 yaş dişi şakağımdan doğacağa benzer... kaldı ki, yurdu da aslında alt çene. gözlerimden yaşlar aka aka ağrının beni ele geçirmeyeceğine inandırmaya çalışıyorum kendimi; telefon çalıyor, "dikkatim dağılır" diyorum, bir yandan kafam, sabah diş hekimiyle aramda geçen konuşmada duyduğum 'antibiyotik' kelimesine takılıyor ve tüm o ağrıyı maddeye olan nefretime yönlendirmeye çalışıyorum.. fayda etmiyor, saatler geçmiyor. 16.30'da randevum var ve ben, dişçi koltuğunda olmak için bu kadar can attığım başka bir anı hatırlamıyorum...

eve hiç girmeyelim. acıların en büyüğü orada. guernica'yı andırır bir resim var orada...


saat 16.30 olsun... lütfen, lütfen, lütfen....


edit: mucize! randevu 15.30'a alındı!

3 yorum:

Sophie dedi ki...

gecikti belki biraz ama geçmiş olsun :)

Nesta dedi ki...

teşekkür ederim Sophie :)
kurtuldum artık ağrısından..

Unknown dedi ki...

"Geçmiş"tir çoktan herhalde ya, "olsun" :)

Kendimi bir kitabı baştan sona okuyor ya da Memento'yu izliyor gibi hissettim. Arada fragmanı da görmüştüm 2008'de ;)
Dünyanın merkezine seyahat. Bakalım ne olacak başında...

MG