20100802

"süpermarkette kayboldum

sonra biri geldi yardımcı oldu

bir yere verdiler beni

veya yer beni aldı

sonra oraya alıştım

zaten orayla beraber doğmuşum sandım,

sonra hep bir şeyi hatırlamaya çabalarken buldum kendimi

tam hatırlayacak gibi olurken unutuveriyodum"


"şeyler ters geliyor, ondan..

öyle işte, hatırladım hatırladım

"bak buydu" dediğim zaman da

o yardımcı olmak için gelenler

"amaaan nerden çıkardın bunları,

rüya onlar

öyle bişey yoktu ki" falan diyolar

ben de inatla "hayır var, ben ordan geldim" diyorum,

ve öyle bir yer olduğunu ispat etmeye çalışıyorum

ama tabii karşıma kurtadamlar vampirler çıkıyor

duygular da var

hayat da var..

benim geldiğim yere benzeyen şeyleri seviyorum

yapıcak bişey yok

(bazen kurduğum şeyleri kaydetmem gerekiyor, unutuyorum ya sürekli...)"

Hiç yorum yok: