20100318

kocasına tapan kadınlar var. ne mutlu! şimdi karılara mı, kocalara mı 'mutlu' bilmiyorum ama bu işin kaymağını bir şekilde karşılıklı yiyorlardır herhalde. bu kadınlar, kocalarının ağzından çıkanı ulvi, ışık dolu, bir şeye işaret eden bir kelam olarak algılayıp, etkilenirler.
hatta, bu durumdan erotik biz haz duyar, ürperirler. bu kadınları tam anlamıyla anlamayı çok istiyorum ama henüz gıpta etmek isteyeceğimi sanmıyorum. çünkü alacağım hazzın kaynağı, erkeğimin ağzından başka yerleri de olabilir, onlar da hoşuma gider diye düşünüyorum. gerçi şimdi kimseyi gücendirmeyelim, sonra tepki alıyorum, daha çok üzüyorum sağı-solu.

başkasına bakıp hayranlık duymak, ayna karşısındaki aksine saatlerce bakmaktan daha mı iyidir, onu da bilemiyorum. bilemiyor olmaktan da keyif alıyorum çünkü bilemiyor olduğum şeyler hakkında düşünürken, aklımdan geçen türlü görüntünün içinde, beni rüyalarımda bile güldüren şeylere rastlamak mümkün. evet, çoğu zaman rüyamda gördüğüm bir şeye gülerek uyandığımı bilirim. o esnada uyanır, rüyadaki şeylerin ne olduğunu aklımdan bir kere geçirirsem, sabah uyandığımda rüyamı hatırlıyor bulurum kendimi. ama o tekrarı yapmazsam, rüya bir his olarak kalır sadece. ben ikisinden de keyif alıyorum gerçi. şikayet edemem.
yalnız, yumurtlama döneminde gördüğüm rüyalar beni her zaman daha çok güldürmüştür. bunu okuyan kadınlar, dikkat etsinler, malum dönemlerinde, kendilerini şaşırtacak şeyleri muhakkak göreceklerdir. keyfini çıkarmaya baksınlar çünkü insanoğlu elinde olmayana elinde olandan daha çok kıymet verir. elden-vermek. el-vermek. vermek. el ile. kıymet. elinde olmayana el ile vermek.

bu akşamki eğlencemiz de bu olsun..




Hiç yorum yok: